××× نویسندگی بدون عضویت ×××
 
دانلود همه نوع نرم افزار (( رایگان )) از سرتاسر وب
گشت و گذار در اینترنت
 
 
31 مرداد 1389برچسب:, :: 6:37 بعد از ظهر ::  نويسنده : mohsen

با سلام و تبریک سال جدید به تمامی ایرانیان خصوصاً شما

 

دوستان عزیزی که تمایل داشته باشند می توانند بدون ثبت نام در سایت و یا ایجاد وبلاگ ، مطالب خودشون رو در این وبلاگ به  نمایش بگذارند که برای این کار بر روی گزینه ورود (همین گزینه) کلیک کرده ، با وارد کردن رمز ورود زیر ، وارد صفحه مدیریت وبلاگ شده و از قسمت سمت راست بر روی گزینه ارسال مطلب جدید کلیک کرده ، متن خود را وارد و در نهایت گزینه ارسال مطلب را انتخاب نمایند و به همین راحتی به عنوان یکی از نویسندگان وبلاگ ، می توانید مطالب خودتون رو در این وبلاگ به نمایش بگذارید .

مطالبی که شما وارد می کنید با اسم نویسنده مهمان به نمایش گذاشته خواهد شد . دقت کنید که مطالب نوشته شده شما ، بعد از تأیید مدیریت وبلاگ به نمایش گذاشته می شود .

برای اینکه مدیریت بیشتری بر روی مطالب ارسالیتان داشته باشید (از جمله: ویرایش مطالب نوشته شده قبلی تان ،  اطلاع از نظرات وارده به مطالبتان از طرف دیگر خوانندگان ، طرح نظرسنجی و ... ) بعد از ارسال مطلبتان ، اسم و ایمیلتان را یا در قسمت نظرات وبلاگ به همراه عنوان مطلب ارسالیتان  وارد کرده و یا اینکه به آدرس mhsnka@gmail.com ایمیل بزنید تا اسم شما به عنوان یکی از نویسندگان وبلاگ در زیر مطلب ارسالیتان درج شود . (در اینصورت اسم کاربری به همراه  رمزورود به ایمیلتان ارسال خواهد شد و شما با مدیریتی بیشتر می توانید مطالبتان را به نمایش بگذارید) .

 

با تشکر مدیریت وبلاگ

 

ارسال مطلب برای نویسندگان مهمان

User Name:  mehman@hast-man

Password:   1389

برای ورود بر روی همین گزینه کلیک کنید

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

دانلود همه نوع نرم افزار (( رایگان )) از سرتاسر وب سعی شده است نرم افزارهای گوناگونی از سرتاسر وب(باذکرمنبع) جمع آوری شود و برای دانلود دراختیار شما قرار گیرد، لیست کاملی از مطالب را در (آخرین مطالب) می توانید مشاهده کنید
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 354
بازدید کل : 227995
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران