غزلک شکستن کار کیه ؟ ... به عزا نشستنت کار کیه ؟
 
دانلود همه نوع نرم افزار (( رایگان )) از سرتاسر وب
گشت و گذار در اینترنت
 
 
چهار شنبه 21 بهمن 1388برچسب:, :: 4:22 بعد از ظهر ::  نويسنده : mohsen

غزلک ، شکستنت کار کيه؟
به عزا نشستنت کار کيه ؟

 

غزلک ، نبينم افتادن تو
بگو پرپر شدنت کار کيه؟

 

سنگ فيروزه ي اين رنگي به قاب کي شکست؟
زورق رهايي تو چه جوري به گل نشست؟

 

اي نگين ، از همه ي ستاره ها ستاره تر
راست بگو سنگ سقوط و کي به پرهاي تو بست؟

 

غزلک ، قشون قشون ستاره دنباله ي تو
همه شون عاشق بدبخت هزار ساله ي تو

 

پس کدوم گردنه بندي حرمت راه و شکست
که نمي رسه کسي به داد شب ناله ي تو

 

گلکم ، بهار بي تو ، مرگ پاييزي مونه
تن تنهايي مو ، گل زخم هاي تو مي پوشونه

 

کاري از دست غزل بر نمي آد ، "آينه دار"
که حضورت غزلا مو خط به خط مي سوزونه!

 

ناخوشم ، ناخوش ناخوش ، بي خود اما خود تو!
داره من کم مي شه از من ، مي رسه تا خود تو!

 

کي براي شونه هات غزل مي بافه جاي شال ؟
جز من من ، کيه نزديک مث تن با خود تو؟

 

غزلک شکستنت کار من و ما که نبود
بغض تو ، گريه تو ، کار غزل ها که نبود

 

غزلک هر چي که هس ، بدجوري خوبي واسه من
هر چي بود شعراي من ، محض تماشا که نبود!

 

اگه تن پس مي زنيم ، حرمت عشق و نشکنيم
اگه چاوش نشديم ، به شب شبيخون نزنيم

 

اگه " من " جفت تو نيس ، ترانه اندازه ي توست
تو شباي " بي کسي " ما همه دنبال " منيم "
غزلک ، يار اگه آوار تو شد ، گريه نکن!
اگه بر حق شدنت دار تو شد ، گريه نکن

 

اگه هر پنجره ديوار تو شد ، گريه نکن
يا پرستار اگه بيمار تو شد گريه نکن !

 

غزلک ، هر جا برم ترانه يعني اسم تو !
خط هر منظره از جنس خطوط جسم تو

 

ته هر کوچه ي بن بست غزل ، خونه ي تو
همه کس به اسم تو ، قصه ي ما طلسم تو


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

دانلود همه نوع نرم افزار (( رایگان )) از سرتاسر وب سعی شده است نرم افزارهای گوناگونی از سرتاسر وب(باذکرمنبع) جمع آوری شود و برای دانلود دراختیار شما قرار گیرد، لیست کاملی از مطالب را در (آخرین مطالب) می توانید مشاهده کنید
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 349
بازدید کل : 227990
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران