دل من از شكستني به لب شد
 
دانلود همه نوع نرم افزار (( رایگان )) از سرتاسر وب
گشت و گذار در اینترنت
 
 
چهار شنبه 21 بهمن 1388برچسب:, :: 4:19 بعد از ظهر ::  نويسنده : mohsen

گل مينا بخواب آروم عزيزم

كه تو خوابت شب و شبنم بريزم

گل مينا بخواب آروم كه ديره

ديگه بدجوري داره گريم مي گيره

بخواب آروم كه بيداره ستاره

دل مريم هراسون دوباره

شايد هيچوقت ديگه بارون نباره

بخواب آروم كه شب طاقت بياره

اگه دل رو به روياي تو بستم

اگه از بغض پاييزت شكستم

نمي دوني تو اين شب گريه تلخ

هنوز مديون چشماي تو هستم

تو معصومي مثل اندوه بارون

مثل تنهايي يك معبد دور

نشد قسمت كنيم تنهايي مان را

تو اين فصل حريق آينه و نور

تو اين دنياي دلگير و مه آلود

كسي جز تو به فكربغض من نيست

من از چشماي غمگين تو خوندم

كه شب اينجا شب عاشق شدن نيست

گل مينا بخواب آروم كه شب شد

دل من از شكستني به لب شد ٫٫٫


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

دانلود همه نوع نرم افزار (( رایگان )) از سرتاسر وب سعی شده است نرم افزارهای گوناگونی از سرتاسر وب(باذکرمنبع) جمع آوری شود و برای دانلود دراختیار شما قرار گیرد، لیست کاملی از مطالب را در (آخرین مطالب) می توانید مشاهده کنید
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 96
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 405
بازدید کل : 228046
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران